- Next Date:
- Durchführung nur auf Anfrage
- Total Duration:
- 180 Stunden in 20 Tage
- Internship:
- Nein
- Teaching Languages:
- Deutsch
- Englisch
- Type of Course:
- Weiterbildung
- Type of Provision:
- Virtuelles Klassenzimmer
- Execution Time:
- Tagesveranstaltung
- min. Participants:
- 1
- max. Participants:
- 15
- Price:
- keine Angaben
- Funding:
- Bildungsgutschein
- Qualifizierungschancengesetz
- Type of Qualification:
- Zertifikat/Teilnahmebestätigung
- Final Examination:
- Ja
- Qualification Title:
- Administering Microsoft Azure SQL Solutions DP-300
- Certifications of the Course:
- SGB III-Maßnahmezulassung
- Certification Number of the Course:
- 955-362-2024
- Courses for Women only:
- Nein
- Childcare:
- Nein
- Link to Course:
- Zum Angebot auf der Anbieter-Website
- Quantity of Details:
- Suchportal Standard Plus
- Target Groups:
- Arbeitssuchende, Personen mit IT-Erfahrung bzw. IT-Ausbildung, förderfähige Arbeitnehmer/in im Programm Qualifizierungschancengesetz und in Verbindung mit Kurzarbeit und/oder Transfergesellschaften.
- Professional Requirements:
- IT - Berufserfahrung oder Praktikum oder technische IT - Ausbildung.
- Technical Requirements:
- Keine besonderen Anforderungen.
- Classification of the Federal Employment Agency:
- C 1430-10-15 Microsoft-Systeme - Administration und Zertifizierungen
Contents
This course provides students with the knowledge and skills to administer a SQL Server database infrastructure for cloud, on-premises and hybrid relational databases and who work with the Microsoft PaaS relational database offerings. Additionally, it will be of use to individuals who develop applications that deliver content from SQL-based relational databases.
New Horizons ist eine durch Pearson VUE akkreditierte Trainingsorganisation und damit berechtigt, Prüfungen abzunehmen.
Vor Seminarbeginn finden ein Beratungsgespräch und ggf. ein Einstufungstest statt.
All statements without guarantee. The providers are solely responsible for the correctness of the given information.
Published on 21.02.2025, last updated on 24.02.2025