Weiterbildung CCNP - Cisco Certified Specialist - Collaboration Applications Implementation (CLICA)

Next Date:
22.04.2025 - Montag - Freitag  (9.00 - 17.00 Uhr)
Course ends on:
07.05.2025
Total Duration:
80 Stunden in 10 Tage
Internship:
Nein
Teaching Languages:
  • Deutsch
Type of Course:
  • Weiterbildung 
Type of Provision:
  • Virtuelles Klassenzimmer 
Execution Time:
  • Tagesveranstaltung
min. Participants:
keine Angaben
max. Participants:
15
Price:
keine Angaben
Type of Qualification:
Zertifikat/Teilnahmebestätigung 
Final Examination:
Ja
Qualification Title:
keine Angaben
Certifications of the Course:
  • Nicht zertifiziert
Courses for Women only:
Nein
Childcare:
Nein
Quantity of Details:
Suchportal Standard

Target Groups:
keine Angaben
Professional Requirements:
gute PC-Anwenderkenntnisse
Technical Requirements:
Keine besonderen Anforderungen.
Classification of the Federal Employment Agency:
  • C 1430-10-25 Andere Betriebssysteme, Netzwerke - Administration und Zertifizierungen

Contents

Der Kurs Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA) v1.0 zeigt Ihnen, wie Sie Single Sign-On (SSO), Cisco Unified IM and Presence, Cisco Unity Connection und Cisco Unity Express implementieren. Sie lernen, wie Sie Kommunikationsverfahren rationalisieren, Compliance-Maßnahmen stärken und Ihre Kommunikationssysteme und -geräte verbessern.

Weiterbildungsinhalte
Configuring and Troubleshooting Cisco Unity Connection Integration
Configuring and Troubleshooting Cisco Unity Connection Call Handlers
Troubleshooting Cisco Unity Connection
Configuring and Troubleshooting Cisco Unity Express
Configuring Single Sign-On (SSO) for Cisco Unified Communications Applications
Integrating Cisco Unified Communications Manager IM and Presence and Cisco Jabber
Customizing Cisco Unified Communications Manager IM and Presence and Cisco Jabber Functionality
Configuring Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service Compliance and Message Archiving
Troubleshooting Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service
Integrating Cisco Unified Attendant Console Advanced
Implementing Call Recording and Monitoring

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Published on 05.03.2025, last updated on 08.04.2025