- Next Date:
- 22.04.2025 - Montag - Freitag (9.00 - 17.00 Uhr)
- Course ends on:
- 07.05.2025
- Total Duration:
- 80 Stunden in 10 Tage
- Internship:
- Nein
- Teaching Languages:
- Deutsch
- Type of Course:
- Weiterbildung
- Type of Provision:
- Virtuelles Klassenzimmer
- Execution Time:
- Tagesveranstaltung
- min. Participants:
- keine Angaben
- max. Participants:
- 15
- Price:
- keine Angaben
- Type of Qualification:
- Zertifikat/Teilnahmebestätigung
- Final Examination:
- Ja
- Qualification Title:
- keine Angaben
- Certifications of the Course:
- Nicht zertifiziert
- Courses for Women only:
- Nein
- Childcare:
- Nein
- Quantity of Details:
- Suchportal Standard
- Target Groups:
- keine Angaben
- Professional Requirements:
- gute PC-Anwenderkenntnisse
- Technical Requirements:
- Keine besonderen Anforderungen.
- Classification of the Federal Employment Agency:
- C 1430-10-25 Andere Betriebssysteme, Netzwerke - Administration und Zertifizierungen
Contents
Der Kurs Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA) v1.0 zeigt Ihnen, wie Sie Single Sign-On (SSO), Cisco Unified IM and Presence, Cisco Unity Connection und Cisco Unity Express implementieren. Sie lernen, wie Sie Kommunikationsverfahren rationalisieren, Compliance-Maßnahmen stärken und Ihre Kommunikationssysteme und -geräte verbessern.
Weiterbildungsinhalte
Configuring and Troubleshooting Cisco Unity Connection Integration
Configuring and Troubleshooting Cisco Unity Connection Call Handlers
Troubleshooting Cisco Unity Connection
Configuring and Troubleshooting Cisco Unity Express
Configuring Single Sign-On (SSO) for Cisco Unified Communications Applications
Integrating Cisco Unified Communications Manager IM and Presence and Cisco Jabber
Customizing Cisco Unified Communications Manager IM and Presence and Cisco Jabber Functionality
Configuring Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service Compliance and Message Archiving
Troubleshooting Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service
Integrating Cisco Unified Attendant Console Advanced
Implementing Call Recording and Monitoring
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Published on 05.03.2025, last updated on 08.04.2025